بهترین پست وبلاگ از دست نده 6
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بهترین پست وبلاگ از دست نده 6
نوشته شده در چهار شنبه 15 مرداد 1393
بازدید : 193
نویسنده : حسین و محمدکاظم

 

Inline image 10

..

..

..

 

Inline image 4

..

..

..

جهاني را تصور کن بدون اینترنت...オシャレ デコメ絵文字整理 のデコメ絵文字使える * のデコメ絵文字
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 


نه غلط کردم 顔文字 のデコメ絵文字بيخيال تصورشم سخته  顔文字 のデコメ絵文字 والااااا今日の新着です!(b^ー°)12月11日 のデコメ絵文字
..
..
..
یه بار سر کلاس خواب بودم استاد اومد بالا سرم بیدارم کرد گفت:خواب بودی؟؟؟؟؟؟؟؟
منم هول شدم گفتم نه استاد دراز کشیده بودم!!!!!!!!
هیچی دیگ بچه ها داشتن دسته صندلی رو گاز میزدن!!!!!!



ماشین لباس شویی خونمون خیلی پیشرفتست!!!!!!!
کاری به این نداره که چه رنگی لباس بهش تحویل میدی...
نگاه میکنه میبینه چه رنگی بهت میاد همون رنگو بهت تحویل میده!!!!!


مامانم با امروز با چشمای اشک آلود اومده طرفم میگه:
دخترم تورو به جوونیت قسم....
به روح پدر مرحومم قسم....
تو رو به خدا قسم...
تورو به جون کسی دوست داری قسم....
دیگه قاشق تو این ظرفای تفلون من نزن!!!!!!!


دیروز مامانم صدام کرد گفت:بیا با ماشین منو تا فلان جا ببر....
گفتم:حال ندارم برو از آژانس سر کوچه یه ماشین کرایه کن اونم هیچی نگفت و رفت....
الان بهش میگم مامان گشنمه پاشو غذا درست کن برگشته میگه:حال ندارم برو سر کوچه زیر آفتاب بشین فتوسنتز کن!!!!!!!!
.
.
.
.
.
عجب مامان انتقام جویی داریما!!!!!!!


گواهی نامه مامانم حدود یکسال و نیم طول کشید!!!!!!!!!!
قبول که شد،افسره از مامانم خوشحال تر بود!!!!!!!!



شوهر دخترخالم یه گوشه مدل لاتی نشسته بود ....
همه بهش میخندیدیم بعد دخترخالم بهش میگه:بیا از دور خودت رو ببین خیلی خنده دار شدی!!!!!!!!
.
.
.
.
دخترخالم داره له میشه بخدا....
براش دعا کنید!!!!!!!!!

امروز از سر کلاس برگشتم خونه میبینم همه باهام سنگینن،هیچکی تحویلم نمیگیره!!!!!!
الان قهمیدم مامانم دیشب مامانم خواب دیده من بدون اجازشون ازدواج کردم!!!!
.
.
.
.
.
.
.
اصلا دقت که میکنم خداروشاکرم مامانم تو خونه رام داده!!!!!!!!!
..
..
..
تو خوشگــــــــِلی مِثل پَری*

 


اَمـــــــآ کِصــآفَط و خَری*


اَگــــــــر چه تو خِیـــــــلی خَری*


هَمیـــــــشه دَر قَلب مَنی*

..

..

..

تنها جمله ای که وقتی میشنوم خودمو میزنم به نفهمی اینه :

 

 

زیر کتری رو روشن کن !


.


یعنی بدبختی !


.


.

 


 باید کتری رو اب کنی
بذاری جوش بیاد
قوری رو بشوری
چایی دم کنی
وایسی دم بکشه
یه سینی بریزی واسه همه بیاری !!!
لامصب مسیر زندگیم عوض میشه :)
.
.
آخرشم باید لیوانارو بشوری!!!!!

 

..

..

..

ه فرزندان خود

دروغ و ریا و کلک و فحش را نیاموزید

خودشون میرن تو جامعه

یاد میگیرن

..

..

..

روایت است که:اگرلقمان و ایوب با اینترنت ایران کارمیکردند

 

ایوب صبرشو از دست میداد لقمان ادبشو.... :|

..

..

..

يه بار به يه دختره گفتم: "ميگيرم ميزنمت هاااا"

 

اونم بدون هیچ مکثی گفت: "تو منو بگير، هرچقدر دلت خواست بزن"

..

..

..

یه مگسه تو خونه مون هست انقد نکشتیمش پیر شده !
دیگه نمی تونه پرواز کنه راه میره برا خودش

..

..

..

تموم شد

 

 



:: برچسب‌ها: لاک پشت , خنده دونی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
ghazal در تاریخ : 1393/5/16/4 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: